joi, 30 noiembrie 2017

Noiembrie în imagini

Încet, încet au loc schimbări majore în viaţa noastră...dar toate rânduite de bunul Dumnezeu...şi mulţumim pentru toate în egală măsură. 
Luna aceasta am cântat de două ori la mulți ani...2 ani şi 6 ani. Eu am făcut un tort, celălalt năşica, draga de ea. Deşi mă lupt cu alimentaţia în ultima vreme...încerc să-mi activez voinţă de acolo de unde nu este...am făcut tortul cu zahăr şi frişcă cumpărată. 
 Simtim lipsa naturii în viața noastră...în august ne-am mutat de la casă din nou la bloc...sperăm noi pentru scurt timp. Îmi lipseşte aerul proaspăt, verdele din curte şi păsărelele cu cântul lor curat.      Dar ...aici unde ne-am mutat avem o bisericuţă albă, frumoasă cu preoţi dedicaţi...aşa cum îmi place mie...unde ajung la slujbe aşa cum nu am reuşit de mult timp încoace.

Câteva experienţe culinare...
Încep cu tortul C. de 2 ani...cu creme din afine, ciocolată şi lămâie.



O reţetă delicioasă de post... spanac cu tofu.


Peşte din belşug... tăvălit prin boia, sare şi piper...iar deasupra coriandru mândru şi delicios. S-au dus grătarele de la curte....cu aromă de grătar adevărat...dar să mulţumim  lui Dumnezeu, şi acesta este delicios.



Proiectul N. la care a muncit mult dar a fost foarte mulţumită de rezultat.


Fiecare a pictat cu ce i-a  venit ... cu degetele, cu betisoare, cu stropi, asa cum au simţit ele toamna.


Proiectul A. pentru care a depus mult efort dar entuziasmată la fiecare etapă finalizată cu succes.


Şi cum lucram noi în mare linişte...hop mezina de la somnic... care, cum a vazut pensula nu s-a mai oprit din pictat. 


Vă doresc să aveţi un decembrie minunat!

10 comentarii:

  1. un noiembrie plin: aniversări, dulciuri, mâncăruri bune, schimbări de ritm biologic (de la casă la bloc...) şi cei mai minunat, activităţi foarte frumoase desfăşurate de 2 doi copiii minunaţi !
    vă doresc, cu mult drag: La mulţi ani ! Multă sănătate !
    pupic !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos arata tortul!
    La multi ani pruncilor, sa creasca mari si sanatosi!
    Sper sa va mutati cat mai repede la curte, intr-adevar traiul la bloc nu se compara cu traiul la curte.
    Anul viitor ne va aduce si noua schimbari majore, sper sa le facem fata bine.
    Dumnezeu sa va binecuvanteze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa va ajute Dumnezeu sa le puteti lua pe toate asa cum e mai bine...tortul imbracat eu nu am apucat sa-l pozez...multumim.

      Ștergere
  3. Am reusit sa pun blogul tau in lista mea, de cand ma gandeam sa fac asta.
    Cate bunatati ai pregatit! La multi ani fetitelor tale, sa creasca mari si sanatoase!

    Felicitari pentru proiectele realizate, multa munca, dar si rezultatele pe masura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc...eu ador ce lucrezi tu..pt mine e de domeniul fantasticului sa tricotez...multumim...te imbratisez tare, tare.

      Ștergere
  4. Ce noiembrie minunat si ce frumoase activitati facute alaturi de copii. Ador spanacul, l-am redescoperit in acest post. O sa incerc si combinatia cu tofu, simt ca e un deliciu si o sa fie pe gustul meu. Tortul insa e foarte ispititor :)) ii si simt gustul dulce acrisor de la afine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa combinatia asta de creme are un gust wow...

      Ștergere
  5. La multi ani pentru sarbatorite..mi se pare absolut minunata familia ta asa cum o povestesti si o ,,canti,, tu aici,pe blog.
    Sanatate sa aveti si poate va aveti intoarce din nou la curte atunci cand veti putea...
    Si mie imi pare rau ca m-am mutat la o casa mult prea amre pentru noi cu mult prea putina curte pentru cum am crescut eu..M-am grabit...si imi este teama sa nu ma obisnuiesc si sa imi lipseasca apoi curajul sa ma mut in alta parte..acolo und etanjeste sufletul meu..sa imi fac o casa mica dar sa am curtea mare...
    Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea, asa ne-am invatat cu mutatul ca deja vad si partile bune...mereu arunc lucrurile inutile...nu fac cumparaturi inutile...toate trec prin filtrul...dar la mutare ce o sa fac ? Am vazut ce inseamna o curte frumoasa in viata unui copil...Casiana, ultima, acolo a invatat sa mearga...o curte accidentata cu tot felul de ridicaturi, podete, deal, vale, iarba mica, iarba mare...dar si-a format repede un instinct de protejare si o forta in picioare...noi ii ziceam Neinfricata...Dar pana la urma pe toate le randuie Dumnezeu...si la voi, si la noi si la altii care au nevoie.
      Te imbratisez si pup manuta printesei.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...