duminică, 29 octombrie 2017

Teoria lui NU

Tot timpul sunt în căutare de idei de organizare şi de a-mi face viața mai uşoară. Totodată, încerc să mă şlefuiesc şi pe mine. De mult vreau să zic nu la multe chestii dar mereu mă ține ceva.

Nu FB... de ce? 
Timp pierdut aiurea....şi nu mai zic bani cheltuiți pe diverse cumpărături ce îți fac cu ochiul....ce mă ținea? (Azi l-am şters definitiv...forever...și irevocabil...cică am 14 zile să ma răzgândesc)...mă țineau informațiile despre cusut şi homeschooling... dar mă descurc cumva și fără ele. Încercăm să ieşim în natură cât mai mult. 

Nu cafea... 
sincer,  nu sunt pregătită să o fac.
Ştiu că va veni momentul când voi spune nu, dar nu ştiu când şi cum...va fi probabil aşa, deodată. Nu am o poză cu cafea...dar am ceva mult mai frumos.


Nu lactate... 
carnea e pusă în cui de mulţi ani...dar cu laptele este altă poveste...ştiu, îmi face rău, dar tot nu reuşesc să mă las...acum sunt la faza de ffff puțin.





Astea ar fi cam cele trei chestii majore ce mă macină  de multă vreme. Lupta e fff grea .... îmi este greu...reușesc cumva ceva, apoi cad din nou...mă supăr şi o iau de la capăt. Să văd dacă reușesc 14 zile să stau departe de FB(ca un later update...habar n-am câte zile au trecut, dar nu-i simt lipsa).
De multe ori am impresia că tot ce trăim este o iluzie...ne agităm pentru nimic defapt.

Duminică binecuvântată!

2 comentarii:

  1. Cu toate astea, din ce văd eu, încă mai figurezi cu un cont de facebook, altul decât cel în care eram prieteni listaşi. Ori seamănă cineva atât de mult cu tine şi are şi acelaşi nick?
    Altfel, putem renunţa fără probleme la multe lucruri din viaţa noastră. Eu, spre exemplu, cafea beau foarte rar, iar la facebook, am cel puţin trei pauze pe an în care nu intru deloc mai bine de o lună (la fiecare pauză). Şi lista poate continua şi cu alte lucruri ori lucrări ce ne ocupă timpul uneori.
    Seară binecuvântată să fie la voi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am verificat de pe contul sotului si apar alte persoane, fotografii si alte localitati...sunt multe variante in zona....eu, nu ...cred ca e bine sa ne curatam din cand in cand, si interiorul si exteriorul de capuse :) numai bine sa aveti parinte!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...