duminică, 20 august 2017

Obiceiuri bune

Încerc să mă ţin de nişte obiceiuri bune....ale mele, care mă ajută să-mi ţin starea trupească şi cea duhovnicească pe linia de plutire.

1. Lămâia cu apă, miere şi (opţional) sirop dis de dimineaţă când mă trezesc, apoi micul dejun după jumătate de oră. Ţin să vă zic că îmi dă un tonus bun şi este minunat împotriva constipaţiei.




2. Când mă apuc de făcut ordine în bucătărie primul lucru pe care îl fac curăţ masa, aprind o lumânare mare plus suportul cu uleiul volativ...apoi la treabă. Dacă mi se pare greu, mă uit la masa frumos aranjată şi îmi dă putere să termin cu veselie.



3. O zi pe săptămână în care să intru pe Facebook...iar în posturi deloc. Nu funcţionează mereu dar dacă intru mă documentez de pe grupurile mele de interes.

4. Să mă trezesc la ora 5 dimineaţa... Demult am citit, cred că la Ama Nicolae despre trezitul la ora 4 dimineaţa...totuşi nici chiar atât. De atunci cochetez cu ideea şi am tot pus-o în practică din când în când. Perioadele mari de sarcină sau alăptare noaptea e clar că nu s-a  putut, dar acum tot mai mult încerc, iar luna aceasta am reuşit de 5 ori să mă trezesc. Tare bine este.

O porţie de răsărit luat de la ochişori ce au văzut marea anul acesta.

5. Cafea 💕💕 with my love...destul de rar...cam o dată pe săptămână...dar e bine.




6. Şi nu ultima ci prima...rugăciunile, aşa cum pot şi când pot.


O pictură dragă mie.

Zile binecuvântate vă doresc.               

6 comentarii:

  1. Punctul 3 e de interes maxim si pentru mine. Am reusit sa "postesc" de FB in postul Adormirii Maicii Domnului, iar acum nu prea il mai suport. Nesperat!
    Insa e adevarat ca sunt si informatii utile pe acolo dar si multe balarii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este...eu am doua mari domenii de interes de care nu ma pot lipsi, cel putin deocamdata...dar face bine cate o pauza. Plus ca poti sa iti faci un pic de curatenie...sa nu iti mai apara postari care nu te intereseaza. Zile frumoase iti doresc

      Ștergere
  2. Ce obiceiuri bune, tare ma bucur pentru tine!
    Din pacate eu nu reusesc sa ma trezesc devreme,alaptez,as dormi(daca s-ar putea)pana la 10 in fiecare zi:))
    Si imi place mult si obiceiul de a aranja masa inainte de treaba,pentru a te motiva. Sa ma uit ce pot face si eu la mine in bucatarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez...da si eu alaptez..mai avem seara si dimineata, nu stiu pana cand si cum sa fac ruptura...pupici.

      Ștergere
  3. Ce poze frumoase..
    Te rog sa postezi mai des..asa imi place cum scrii..
    Imi place ideea de a incepe curatenia cu masa
    Marturisesc ca si la mine in bucatarie,daca masa este goala si curata..parca totul este mai usor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este, draga mea A...si cu dormitoarele la fel...daca patul este aranjat parca e gata curatenia in camera...te pup.

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...