marți, 7 martie 2017

Rugăciunea mamei

Multe ar trebui să fie lacrimile mamelor în rugăciunile pentru pruncii lor.
Rugăciunile se transformă în stâlpi de rezistenţă pentru viitorul lor,
...pentru mântuirea lor.
Dar cum totuşi trăim în lumea lui "N-am timp!!!!" când se poate ruga o mamă? O mamă care are 2, 3 ,4 ... copilaşi, cu atâtea de făcut? E mai simplu să spunem "Nu am timp!"..."Aşa pe apucate."
Demult mă macină acest subiect şi mult am încercat să îi dau de cap...şi mai mult să identific acele momente în care o mamă se poate ruga.

Eu m-am identificat cu câteva momete:
1. Când alăptezi..nu rata aceste momente unice...Fă Sf. Cruce pe capul pruncului şi roagă-te pentru el. Lasă telefonul sau alte preocupări pe care crezi tu că le poţi face în acest moment...fii doar pentru copilul tău.

2. Când găteşti...roagă-te cu Rugăciunea Inimii...mâncarea va fi astfel binecuvântată şi foarte gustoasă.

3. Când eşti doar tu şi copilaşii tăi foloseşte Rugăciunea inimii cu glas tare, astfel te vei îndeletnici şi tu mai bine cu ea iar copiilor tăi le vei fi un bun exemplu. Şi mare îţi va fi mirarea când îi vei auzi rugându-se şi ei fără să-şi dea seama.

4. Dacă ai bebeluşi, în mod sigur te trezeşti noaptea ...aşadar foloseşte o oră să te rogi; doar tu şi o lumânare lângă pătuţul bebeluşului.

5. Dacă ai deja copii mari  iar tu ai insomnii ... nu te zvârcoli în pat... se vor rupe cearceafurile... scoală, acoperă capul cu o năframă, aprinde o lumânare şi roagă-te .... ai să vezi ce repede o să-ţi fie iar somn... pentru că rugăciunea din noapte este cea mai dulce.

Şi poate astfel cu ajutorul lui Dumnezeu vom ajunge la "rugati-vă neîncetat".


Pentru că azi e 8 martie vreu să fie o zi altfel alături de fete...deja au început să se îmbrace cu ce rochii vor...şi vom mai vedea ce vom face.

La mulţi ani mămică! 
Rasfaţă-te azi...eu am început cu o mască cu miere şi ulei de cocos!

2 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...