duminică, 12 martie 2017

Cămaşă băiat cusută cu motive tradiţionale

Am vrut să-i fac unei foarte bune prietene o surpriză pentru voinicul ei de 3 ani...în trei săptămâni i-am cusut o cămăşuţă cu model tradiţional luat din cartea Culegere de cusături populare de Tatiana Panait.
Modelul a fost cules din judeţul Galaţi. 


Cam aşa arată modelul  în carte...foarte mic şi imposibil de urmărit. Am fost nevoită să folosesc lupa fetelor pentru a scoate modelul pe foaie. Am renunţat totuşi la frunzuliţe...nu îmi plăceau.


....şi am muncit chiar mult până am ajuns la o formă finală de care să fiu mulţumită...se văd încercările mele...greşeam pentru că mă deranjau şi fetele, trebuia să număr...până la urmă am scos ceva frumos.


Modelul final.


Mă bucur mult când reuşesc să termin un proiect început...îmi place mult să cos. Numai Dumnezeu mă ajută să mai găsesc câte o fărâmă de timp şi pentru asta.

Binecuvântări să aveţi!


3 comentarii:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...