duminică, 26 februarie 2017

Semne de carte cusute pe etamină

Să revin la dragostea mea...cusutul...
Am lucrat aceste 5 semne de carte cu mult drag pentru un părinte şi măicuţele de la o mănăstire dragă nouă...Mănăstirea Sf. Gheorghe Buneşti. 
Acolo mă simt ca acasă...acolo e locul unde îmi doresc să mă odihnesc, să visez, să mă rog şi să fiu alături de familie.
Am reuşit să le cos în decembrie şi ianuarie când tare greu mi-a fost...aşa mult m-a ajutat lucrul de mână, cu el sunt în lumea mea.

Modelele le-am luat din cărţile:
Cusături din Nordul Moldovei de Elena Cuparencu şi Smaranda Sburlan
Culegere de cusături populare de Leocardia Ştefănucă

Later edit: Nici nu mi-am putut imagina că o să pierd pozele frumoase pe care le-am făcut...dar asta este...vă pot arăta doar cum arătau înainte de asamblare. În mare parte le-am făcut tot ca aici doar că arătau foarte frumos toate.
Nici nu m-am deranjat să le mai editez...o să-mi treacă.




Care este preferatul vostru?

9 comentarii:

  1. toate sunt minunate - nu pot alege doar unul ! felicitări !

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt foarte frumoase dar mai frumos e faptul ca le-ai cusut ca sa le dăruiești. Îmi place ultimul din dreapta(prima poza) dar nu l-as vedea pe hârtie neagra. Poate pe una vișine. Oare greșesc? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mult drag le-am daruit. Multumesc. Merge sigur...toate care au rosu merg pe visiniu...dar eu asta am avut, carton negru.

      Ștergere
  3. Toate sunt foarte frumoase si tu un suflet bland. Te citesc cu drag. Georgi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Oare e o coincideta,sufletel?

      Ștergere
    2. Am crezut ca este cineva cunoscut....dar ma bucur ca intri in coltisorul meu cu pace si bucurie. Numai bine

      Ștergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...