marți, 31 ianuarie 2017

Ianuarie în imagini

După luna aceasta pot spune...pfiuuu...gata, s-a terminat.
A lucrat mult: cusături, decoupage, pictura, craft-uri cu fetele...şi multe altele. Nici nu am putut prinde totul în mozaic. Şi toate astea cu drag pentru muncă, pentru a face ceea ce-mi place alături de fetele mele.
Pot spune că m-am organizat destul de bine datorită bullet journal. Aştept momentul să vă împărtăşesc experienţa mea cu acest tip de organizare, care mie mi se potriveşte de minune.

A, şi multă zăpadă...să mai zic, nu! Ne-am obişnuit. lemnele se duc încet, încet... bine că a fost inspirat tati să ia multe lemne. Multă lume în jurul nostru caută lemne de cumpărat pentru că li s-au terminat.



Mi-aş fi dorit să pun link spre Irina noastră dragă, dar se pare că iar a inchis blogul...eu una o aştept să revină.

Slavă lui Dumnezeu pentru toate!


6 comentarii:

  1. Multe activitati creative! Bravo tuturor! Sunteti o echipa frumoasa!!! Cu drag, Ioana

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!!!!! Ele au vopsit cutiile cu alb...eu doar am retusat. Te pupam

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos colaj!De unde ai luat cutiile?
    Un februarie frumos va doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost plin cu de toate...de la un magazin din oras.

      Ștergere
  4. aveţi un program foarte încărcat - ce de lucruşoare frumoase !!!
    şi la noi s-au dus multele lemne, am cumpărat de curând alte lemne - gerul nu pleacăăăăăăăăăăăă!
    cu drag, îţi doresc o seară plăcută !

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, pleacă greu tare....vreau să văd verde!

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...